♥ 2 Hati Jadi 1 ♥

Daisypath Friendship tickers Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers Lilypie Second Birthday tickers

:: Tentang Seseorang ::

My photo
Sabak Bernam, Selangor, Malaysia
lahir pada 7 mei. saya ni garang,kalau marah, sume takut tp cepat cool, degil tu ada la sikit...kalau boleh, nak anak seramai mungkin, baru meriah family ;)

:: Follower Saya ::

Friday, 3 June 2011

noRa eLeNa episd '16'

makin hari layan cite ni makin 'feeling' lak....mula2 episod 1 dulu, jalan cite cam kurang menarik je...tp bila layan hari2, best upanya... tp episod 16 ni paling best, Seth sangatlah romantik...sambil layan cite ni sempat lagi saya berangan..alangkah bahagianya kalau saya dapat suami cam si Seth tu...tapi bila fikir2 balik, Seth dalam Nora Elena ni sekadar watak pelakon utama, drama ini juga punya skrip, pengarah, penerbit...semuanya telah diatur sebaik mungkin...



        kehidupan realiti yang sebenar mungkin amat berbeza kan....selalunya apa yang kita harapkan dalam hidup ni adalah tak seindah apa yang tersurat...kalau ada pun lelaki seperti Seth dalam dunia ni mungkin 1 dalam sejuta....

sekarang ni saya dalam proses pencarian novel Kasih Yang Suci...ritu g Jusco Bukit Raja, tapi novel tu lum kuar lagi...g Popular, leh dapat less 20% coz membership...kalau beli kat kedai biasa, kna bayar harga yang biasa...hehehhe...sekarang ni berada dalam zon penjimatan...aliran duit yang kuar tiap bulan sederas air terjun lajunya..





~sepi seorang perindu ~
~ sepi seorang perindu ~

0 comments:

Post a Comment