♥ 2 Hati Jadi 1 ♥

Daisypath Friendship tickers Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers Daisypath Happy Birthday tickers

:: Tentang Seseorang ::

My photo
Sabak Bernam, Selangor, Malaysia
isteri kepada Jumadin, ibu kepada sorang cahayamata dan sorang wildan syurga ;)

:: Follower Saya ::

Tuesday, 13 August 2013

~ Ujian buat kami ~

Salam aidilfitri semua....

Tak tahu saya nak mulakan cerita dari mana... Tapi saat menaip di papan kekunci ini, airmata mengalir tanpa di duga.. Aidilfitri kali ini, tiada yang meriah buat kami suami isteri. Mungkin bukan rezeki kami untuk menimang cahayamata buat masa sekarang....Doakan saya dan suami tabah hadapi dugaan ini. Mungkin kalian nampak kami tersenyum, tapi dalam hati ni, hanya Tuhan yang tahu segalanya....

Buat 'si kecil' , tunggu ayah dan ibu di pintu syurga nanti ye....Ayah dan ibu sayang sangat dengan kamu walaupun Allah pinjamkan kamu hanya sementara untuk kami....



~ sepi seorang perindu ~

27 comments:

  1. Awin....takziah atas kehilangan...segala sesuatu ada hikmahnya...tabahkan diri ye awin..bnykkan berdoa...

    ReplyDelete
  2. Awin...

    omg..sedih WE baca entry ni...Takziah Awin
    Tabah ye sayang~ Insyaallah ada rezeki nanti... be good & take care okey!

    ReplyDelete
  3. moga tabah, sabar dan redha dengan ketentuannya...
    InsyaAllah rezeki ada... :)

    ReplyDelete
  4. Awin.... salam takziah dari nana dan mhz. Semoga awin dan suami tabah untuk ujian yang maha hebat ini. Be strong dear. Banyakkan berehat ye.

    ReplyDelete
  5. assalam..selamat hari raya..
    indahnya sikecil menunggu di pintu syurga..

    ReplyDelete
  6. hai dear....
    Sabar dan terus bersabar tau....insyaAllah rezki itu pasti hadir lagi nanti...'JANJI' Allah itu pasti...sabar tau...takper...sekurang2nya awin pernah rase nikmat mengandung...ok..jangan putus ase tau...doa dan terus berdoa tau...aminnn...meh datang beraye rumah akak...kang akak masakkan special untuk ekau...hehehehe

    ReplyDelete
  7. awin..

    takziah..

    kita baru tahu cerita..

    nnt ada masa kita ziarah awin ye :)

    insyaAllah aakan ada lg rezeki kalian lepas ni.

    ReplyDelete
  8. Takziah awin.. sorry to hear bout this..
    moga awin ngn husband tabah..
    inshaaAllah ada rezeki lg lepas ni

    ReplyDelete
  9. Awin takziah ye. Doa banyak2 kuatkan hati in shaa Allah ada rezeki lagi nanti, usaha dan doa banyak2 ya

    ReplyDelete
  10. salam kak..
    takziah.. moga akk tabah.. br tau pg ni ha..... in shaa allah ade rezeki akk nnt.. mn tau pas dpt twin..... smoga akk tabah n kuat semangt.. sabar ye kak.. allah pasti tau yg lebih baik buat umatnya... selamat hari raya.... =)

    ReplyDelete
  11. salam cik awin comel
    Lama tak dtg sini.
    Maaf dari ta di syawal yg ke 7 ini.

    Tak mo sedey2 tau...ada hikmah tu..sabar tau puan awin cumel..

    ReplyDelete
  12. Awin.Takziah.Awin banyakkan bersabar ye dear.Take care taw syg.

    ReplyDelete
  13. salam awin
    Tak per lah ..nak buat camner kan..tak ada rezeki. Jaga diri baik-baik

    ReplyDelete
  14. salam Awin...
    sabarr yer, mybe takde rezeki lagi..
    nory pernah "kehilangan" jugak, nory faham apa yg awin rasa...
    takpe,,insyaALLAH ada rezeki lain tu..

    ReplyDelete
  15. salam aidilfitri....

    In Sha Allah akan rezeki untuk awin dan suami nanti...
    takziah dari kak nur...

    ReplyDelete
  16. sbb bleeding haritu ke? tabah n sabar yer awin..saila pun bleeding jgk haritu..insyaallah,ada hikmah lain sedang menunggu..kuatkan hati ye..

    ReplyDelete
  17. awinnn...br berkesempatan baca...be strong okayh awin..xtertanggung rase ape yg awin rase..

    ReplyDelete
  18. salam awin..
    lya faham kesedihana ni..sbb lya pon pnh lalui.. tapi pcayalah..di sebalik kehilangan ni.. tuhan nak beri y lebih baik

    ReplyDelete
  19. mm bykkan bsabar ye yunk....tejut aku bru bca..Tuhan nk uji..mm aku ade kol aritu ko..tp xangkt pun..sobs...

    ReplyDelete
  20. ya Allah awin..akak baru tau ni...sabar yeak dik...kuat kan semangat...in sha Allah ade rezeki lain nanti.....ape2pun jaga diri okey...bagi badan betul2 sihat ....

    ReplyDelete
  21. salam awin...aku pun baru tau ni...bykkan sabar ye awin...Allah sedang menguji kita...

    teruskan berdoa...InsyaAllah ada rezeki lain nnt...

    ReplyDelete
  22. salam awin, bru bace.. huhu.. rminya yg bleeding .. xpe, blum rezki lg ...
    try lg, msh byk waktu ...hihi..
    smoga awin tabah..

    ReplyDelete
  23. Win.. Sya br taw.. so sorry to hear that. Takziah Awin. Take care. Insyaalah mesti ad rezki nnti..

    ReplyDelete