♥ 2 Hati Jadi 1 ♥

Daisypath Friendship tickers Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers Lilypie Second Birthday tickers

:: Tentang Seseorang ::

My photo
Sabak Bernam, Selangor, Malaysia
lahir pada 7 mei. saya ni garang,kalau marah, sume takut tp cepat cool, degil tu ada la sikit...kalau boleh, nak anak seramai mungkin, baru meriah family ;)

:: Follower Saya ::

Monday, 30 April 2012

M.A.L.A.S



krdt pic to Incik Google

Aiyoo..Malasnya rini, keje banyak tapi malas nak buat ( leh tak camtu?? ;). Bos-bos sume cuti rini, tinggal saya berdua je kat ofis. Kelmarin 28/4 -keje, semalam 29/4 -rehat 1 hari, dok mengemas rumah, rini 30/4 -keje, esok 1/5 -keje juga .... erm... Semak rekod cuti, cuti tahun masih berbaki 30 hari lagi 
(banyak kan...kan..kan..). Bila la agaknya saya boleh bercuti panjang tanpa sebarang gangguan....

~ sepi seorang perindu ~

3 comments:

  1. salam perkenalan.. :)

    esok keja? rajin nya!! cuti tahun tu kalau tak guna boleh pass bagi saya sikit.. hehe..

    ReplyDelete
    Replies
    1. banyaknya cuti ko....jelessssssss.....

      Delete
    2. aah kak, bnyk lg kan? jeles? nk ckit ke? ;)

      Delete