♥ 2 Hati Jadi 1 ♥

Daisypath Friendship tickers Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers Lilypie Second Birthday tickers

:: Tentang Seseorang ::

My photo
Sabak Bernam, Selangor, Malaysia
lahir pada 7 mei. saya ni garang,kalau marah, sume takut tp cepat cool, degil tu ada la sikit...kalau boleh, nak anak seramai mungkin, baru meriah family ;)

:: Follower Saya ::

Thursday, 22 November 2012

~ Countdown ~





100 hari lagi?? Saya bakal menjadi 'Puan', bakal menjadi isteri kepada Jumadin Bin Abdullah, bakal menjadi menantu sulung dalam keluarga mertua, tanggungjawab ayah emak menjaga dan mendidik saya sebagai anak bongsu bakal bertukar kepada suami pulak. Pasni dah tak leh nak manja² dengan mak lagi, tak boleh mintak mak suapkan makan lagi ;) Mampukan saya menahan airmata saat akad nikah nanti ?? Erm...saya pun tak pasti. Pasni saya bakal menggalas tugas sebagai seorang isteri yang berkerjaya, cabaran tu ;)


~ sepi seorang perindu ~

~ sepi seorang perindu ~

33 comments:

  1. all d best!!!!!!!!!!!!!! mesti tak sabar kannn

    ReplyDelete
  2. sekejap je kan mase berlalu, 100 hari da x lame tu..all da best awin :)

    ReplyDelete
  3. Sukaaanyaa diaaa...sabar n relax2...

    ReplyDelete
  4. countdown, jgn tak countdown.

    36 hari lagi. erkkkk

    ReplyDelete
    Replies
    1. ekekek...eh, 36 hari lagi? kad jgn lupa pos k...

      Delete
  5. ehhh dah x lama la tue...thn 2013 ekkk

    ReplyDelete
  6. uwaaaa...x lama lagi dah tu..;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu la...dh tinggal berapa hari je lagi ni ;)

      Delete
  7. InsyaAllah...dipermudahkan hendaknya....

    mesti berdebar kan?

    ReplyDelete
    Replies
    1. tq kak...aah, berdebar2 je rasa....mcm2 perasaan...

      Delete
  8. alhamdulillah.

    lya doakan moga sgalanya d permudahkan..amin

    ReplyDelete
  9. mesti berdebar2 kan cik awin...hehehehe...takpe2..jgn bedebar2...byk2 selawat keh.....akak doakan semoga semua berjalan lancar.....

    ReplyDelete
  10. tak sabar dah tu nampaknya.hehehe...moga selamat menempuhi hari2 bahagia.amin...

    ReplyDelete
    Replies
    1. terima kasih papa-to-be...

      kamu pn, semoga dikurniakan baby yg sihat n cumel...

      Delete
  11. salam cik awin comel
    Moga segala yg diranchang bejalan dgn lancar.amin

    ReplyDelete
    Replies
    1. waalaikumsalam TA...

      terima kasih ye...

      Delete
  12. salam kenal,dya follower sini iyer.. jemput dtg blog ya.. ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. salam kenal juga...done follow kamu...

      Delete
  13. gud luck dear!! xlama dah tu :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. time kasih mak buyung...dh bersalin ke belum?

      Delete
  14. melawat cik awin comel di awal pg jumaat yg damai

    ReplyDelete
  15. semoga segala persiapan brjln lancar :) jmpuut follow kmbali :)

    ReplyDelete