♥ 2 Hati Jadi 1 ♥

Daisypath Friendship tickers Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers Daisypath Happy Birthday tickers

:: Tentang Seseorang ::

My photo
Sabak Bernam, Selangor, Malaysia
isteri kepada Jumadin, ibu kepada sorang cahayamata dan sorang wildan syurga ;)

:: Follower Saya ::

Wednesday, 7 November 2012

~ Rabu yang bisu ~

Familiar tak dengan hidangan ini??

~ sepi seorang perindu ~



~ sepi seorang perindu ~

21 comments:

  1. nasi ambeng erk..ke salah..wah tringen..payah nak jmpe la kat rawang ni...

    ReplyDelete
    Replies
    1. pandai la dia...kat kt kg awin, klu wat kenduri doa selamat, masih ada menu ni tau ...senang nak dapat...

      Delete
    2. ana pun abah org johor..kenal tu kenal..p sebab lame tak jmpe kan..kot2 la silap..ee...mana nak cari ni...teringin la plak..

      Delete
    3. ciannya dia...tp kan skrg ni bnyk restoran2 kat bandar yg sediakan menu ni even bkn org ajwa pun...try cari k...

      Delete
  2. nasi ambengggg!!! haishh kite org johor mane leh tak kenal heheheeheh

    ReplyDelete
    Replies
    1. org johor x kenal menu ni, mmg problm la kan kak oi...

      Delete
  3. nasi ambeng...aku org jawa kalau tak kenal mmg malu ar...ekekek..

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul kak...klu org jawa, x knl, bikin malu saje...

      Delete
  4. salam.
    Lama cik awin comel tak dtg tempat ta.

    ReplyDelete
    Replies
    1. waalaikumsalam...maaf...sy sgt sibuk :(

      Delete
  5. Alamaaaak sedapnyaaaaa. ni nasi ambeng ke?

    ReplyDelete
  6. kalau melompat nak tulis cam ne?

    ReplyDelete