♥ 2 Hati Jadi 1 ♥

Daisypath Friendship tickers Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers Lilypie Second Birthday tickers

:: Tentang Seseorang ::

My photo
Sabak Bernam, Selangor, Malaysia
lahir pada 7 mei. saya ni garang,kalau marah, sume takut tp cepat cool, degil tu ada la sikit...kalau boleh, nak anak seramai mungkin, baru meriah family ;)

:: Follower Saya ::

Monday, 10 September 2012

~ Kurang Sihat ~


Tak tau di mana silapnya, nak kata tak makan, semalam pagi makan nasi, cuma tengahhari semalam makan maggie je, keje kat ofis, malas nak kuar beli makanan. Lik keje petang semalam, perut dah rasa tak selesa. Sempat lagi bawak anak buah kuar makan. Kuar je kete, memang tak leh tahan dah, abis sume kuar... Pastu ajak anak buah balik sebab dah rasa makin tak ok. Sampai je umah, terus baring...segala macam mende yang masuk , mesti kuar balik walaupun air je... Lemah longlai je rasanya. Sampai kul 5 pagi tadi tetap tak dapat lelapkan mata :(  Bila ingat balik, semalam ada minum nescafe susu buat sendiri. Agaknya dah tak leh minum nescafe lagi kot pasni...

Pagi ni gagahkan diri, bangun juga pergi keje ...Keje menimbun atas meja...Sampai sekarang ni perut masih rasa tak ok lagi, lum berani nak makan sangat...

Setiap awal bulan, situasi yang sama akan berlaku









~ sepi seorang perindu ~
~ sepi seorang perindu ~

10 comments: