♥ 2 Hati Jadi 1 ♥

Daisypath Friendship tickers Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers Lilypie Second Birthday tickers

:: Tentang Seseorang ::

My photo
Sabak Bernam, Selangor, Malaysia
lahir pada 7 mei. saya ni garang,kalau marah, sume takut tp cepat cool, degil tu ada la sikit...kalau boleh, nak anak seramai mungkin, baru meriah family ;)

:: Follower Saya ::

Monday, 8 October 2012

~ Lizawati & Akmal Noraimi ~


7/10/12 , g makan nasi minyak lagi. Kawan sekolah rendah kahwin . Tema majlis dia biru + pink ...

Selepas 14 tahun, bertemu kembali

Snap pic ngn pengantin

Over senyum pulak sampai nampak gigi ;)


Buat Lizawati dan pasangan, Selamat Pengantin Baru, semoga ikatan yang terjalin akan berkekalan sampai akhir hayat.


~ sepi seorang perindu ~


~ sepi seorang perindu ~

14 comments:

  1. selamat pengantin baru tuk mempelai :)

    ReplyDelete
  2. Wah...wah....sakan pose yer kome...kalah pengantin..hehehehe...lagi2 si pidah tue,dah bau2 sgt nasi minyak...hehehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahha..ada geng, x de la malu sgt nk pose sakan ngalahkan pengantin...tu la, dh terbau2 je nasi minyak pidah tu...

      Delete
  3. wah sonoknye asik mkn ns myk je. kwn2 i sume kt sbh so dorg kawin xdpt i nk rs ns myk huhhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. saya keje kat kampung, sbb tu dapat pegi kenduri kawin kwn2 sekolah ..

      Delete
  4. salam cik awin comel.
    Agak2 apa tema cik awin erk?

    ReplyDelete
    Replies
    1. waalaikumsalam...tema cik awin? dirahsiakan...surprise...

      Delete
  5. sselamat pgtin baru bt mereka jugak..heeeee

    ReplyDelete
  6. biar laa senyum nampak gigi, kan comeyyy :D

    ReplyDelete
  7. mana cik awin comel...

    Oh ya. E-mailkan alamat surat menyurat.ada sesuatu tuk cik awin.
    tiranbduka@gmail.com

    ReplyDelete