♥ 2 Hati Jadi 1 ♥

Daisypath Friendship tickers Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers Daisypath Happy Birthday tickers

:: Tentang Seseorang ::

My photo
Sabak Bernam, Selangor, Malaysia
isteri kepada Jumadin, ibu kepada sorang cahayamata dan sorang wildan syurga ;)

:: Follower Saya ::

Friday, 13 July 2012

" Hasilnya... "



Hasilnya selepas beberapa bulan mengawal nafsu beli novel online ni...Kecundang juga sbb sekali order, orang pos laju pun tak larat nak angkatkan novel-novel tu, heheheh... Dah siap balut cantik-cantik, ada masa terluang, baru leh baca ;)

~ sepi seorang perindu ~

28 comments:

  1. mangai...tebainyer.. hihikk...
    ni beli kat mana?? share la web online tu.hikss..

    ReplyDelete
    Replies
    1. beli on9 je kak...jap sy share link nya..

      Delete
  2. wah..bestnye..boleh pinjam ?? ;p

    ReplyDelete
  3. Replies
    1. ni baru nisbah 1/4 daripada jumlahnya kak...hehhehe...novel latest yg diorder...

      Delete
  4. mak aihhh , banyaknye :p

    semoga kakak awin terbuka hati untuk pulang ke pangkuan keluarga ye :) amin ..

    ReplyDelete
  5. alamak bestnyer.. akak der jer buku nak baca tak menyempat2pun....

    ReplyDelete
    Replies
    1. sama la kita kak...saya ni dok beli...beli...beli...pastu buh dlm almari...de ms terluang, baru baca ;)

      Delete
  6. vavavavaa...byknya...kt umah hubby mama plak yg rajin beli novel..hehe....ada 3 lg novel tak baca ni..

    ReplyDelete
    Replies
    1. alamak...rajinnya hubby mama beli novel...

      Delete
  7. wah..
    banyaknya novel..
    Mimie pun suka novel..

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu baru ckit je yg mimi namapk ;)

      Delete
  8. Banyaknya novel..sy beli byk pn 3 novel je..blm abis lagi baru start baca sebijik..

    ReplyDelete
    Replies
    1. beli je bnyk2 kak...tp nk abiskan seminggu 1 buku pn x de masa ;)

      Delete
  9. Replies
    1. penuh almari dh....kna beli almari baru utk letak novel ;)

      Delete
  10. kkekekek kalau dah minat tuuu
    x leh lah nak kawal2 kan )

    ReplyDelete
    Replies
    1. tau x pe....leh kwl nafsu membeli tu sekejap, pastu mula la tgn gatal2 dh...

      Delete
  11. memang borong habis la.hahaha..

    ReplyDelete
  12. wahhh dasat cik awin...kaki novel rupenye...bersusun hah......dulu mase bujang2 mmg layan novel..bile dahkawin ni terus pencen...tak sempat kekdahnye! heheehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. dasat kak ;)..almari dh penuh ngn novel, kna beli almari buku yg baru jwbnya...

      Delete
  13. ya ampunnn...rasa2 nye boleh habis ke ni dlm setahunnn....hebatnye kamu..hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. alahai...buku bnyk ni leh abis baca dlm sebulan je ;)

      Delete
  14. kak.. sm la kite... ahahahaha.. posmen smpai da kenal muka ni ha..!! ahaha.. sume da ade.. cume kahwin ganti tu je blom.. besh x kahwin ganti tu???

    ReplyDelete
    Replies
    1. kawin ganti tu x baca lagi, akak bari bis baca 4 novel yg ada tu...;)

      Delete