♥ 2 Hati Jadi 1 ♥

Daisypath Friendship tickers Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers Daisypath Happy Birthday tickers

:: Tentang Seseorang ::

My photo
Sabak Bernam, Selangor, Malaysia
isteri kepada Jumadin, ibu kepada sorang cahayamata dan sorang wildan syurga ;)

:: Follower Saya ::

Tuesday, 31 July 2012

" Saya Kembali "


Saya kembali setelah bercuti 1 hari...Jumaat ritu dh kemas2 meja, kosng je, sedap mata memandang. Masuk je ofis pagi tadi, bersepah2 dokumen atas meja. Time tu la saya nak wat muka bengang je, tapi sabarkan hati pepagi di bulan ramadhan ni. Kemas satu persatu dokumen atas meja, kul 4 petang baru meja ni kemas kembali.

Hari ni baru leh senyum sampai telinga sebab?? Sebab baru leh apply cuti raya, cuti  dari 22 Ogos sampai 24 Ogos 2012. Sepatutnya kena kerja 21 Ogos tu kat kaunter, tapi ada pulak yang baik hati nak tukar ngn saya, so, saya keje malam raya. Pastu boleh beraya sakan...Tahun terakhir beraya sebagai orang bujang la katakan...


~ sepi seorang perindu ~


~ sepi seorang perindu ~

17 comments:

  1. nasib baik ade yg nak tukar kan..;D

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu la..nasib ada yg baik hati...

      Delete
  2. selamat beraya! hehe..awl2 dh wish :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. eh, sbr2...baru seminggu kita puasa...

      Delete
  3. wahh..gumbira ya..akak tatau nak cuti bile. Buleh?? Hihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. aiyoo...smpi x tau bila nk cuti??

      Delete
  4. jom share link. Ada promosi hebat Alpha Lipid Slim Diet2

    ReplyDelete
  5. akak pun dah apply cuti raye...yeay!!

    ReplyDelete
  6. Replies
    1. lmbt lgi nk cutis nya tiranaaduka ;)

      Delete
  7. serupaaaaaa.

    kte pun dah apply cuti 24hb.tp kitorg kat sini dipaksa cuti.hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. saya cuti sampai 26 hb...tp malam raya kena keje sampai 12 pagi..

      Delete
  8. mama dh 3 hr cuti ni..harap2 esok badan ni okalah....

    ReplyDelete