♥ 2 Hati Jadi 1 ♥

Daisypath Friendship tickers Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers Daisypath Happy Birthday tickers

:: Tentang Seseorang ::

My photo
Sabak Bernam, Selangor, Malaysia
isteri kepada Jumadin, ibu kepada sorang cahayamata dan sorang wildan syurga ;)

:: Follower Saya ::

Thursday, 19 July 2012

" Surprise "


Kejutan dari Incik Tunang.. OMG! dia delivered bunga , punya la jauh suh staf kedai bunga tu hantarkan ke ofis saya dari Tanjong Karang ke Sabak Bernam... Patut la semalam beria2 dia tanya, hari khamis keje tak, upanya ada kejutan..Dapat je bunga, rasa pelik. Terus call dia, tanya : bunga utk?? Dia jawab : sempena anniversary perkenalan kita yang ke 4 tahun...Nasib Cik Awin tak pitam dibuatnya...


~ sepi seorang perindu ~


~ sepi seorang perindu ~

52 comments:

  1. waaaahhhh...sweeetttnyaaa!! untung ade incik tunang yg romantik. kite ni bday pun die x igt.sobs. T_T

    ReplyDelete
    Replies
    1. pas bertunang je dia jd romantik semacam ni...bln mei ritu ms bufday saya pn dia x ingat :(

      Delete
    2. eh eh sy pun bulan mei.! heheh... nmpak gaya kene cepat2 bertunang gak neh.hehehe...kitorang 3taun da bechenta.tapi sekali pun x penah bincang sal tunang.huhu

      Delete
    3. bufday 7 mei, bertunang 20 mei ;)...umur dh bnyk, tu yg dh pk masa depan, pk psl berumahtangga ;)

      Delete
  2. Fewitt.. bes la..dpt kezutan. hihikkss :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. best kak...mengubat hati yang lara akibat kejadian pagi tadi ;)

      Delete
  3. En bakal suami, teruskan buat kezutan demi kezutan buat cik Awin sampai tua nanti tau...baru la meriah cm nii...

    ReplyDelete
    Replies
    1. insyaallah abg abil ;).eh apsl sy x leh nk view blog abg ye? loading x abis2, last2 x leh view juga...

      Delete
    2. uwa.... :( x dpt nk view blog abg...x dpt nk baca post2 terbaru...

      Delete
  4. Replies
    1. nnt cik susu mintak ngn incik tunang ye ;)

      Delete
  5. sweetttttt sgt.... jgn gaduh2 lagi yer -bff-

    ReplyDelete
    Replies
    1. wa..........my bff muncul juga di cni...insyaallah, i akan lebih tolak ansur pasni..jg kesihatan u ok...next week kita dh jln sakan...

      Delete
    2. ok! terbaikkkkkk.... ala2 nada boboiboy.... hahhaaaa... best nyer my bff nak dtg melawat i... pas 2 kita g mkn k...

      Delete
    3. ko leh x jgn buat nada boboiboy cam muncit? nyampah aku...hahhaha. ko kan tau aku alergik boboiboy...

      aah, kita g mkn, aku blanja nnt...ko pk2 la nk mkn apa ye..

      Delete
  6. awwwwwwwwwwwwwwww so suwit & romantic gituew
    loike it
    darl ai jgn harap nak kasi bunga gini...sebab dia x suka kasi benda yg akan mati 2 3 hari...membazir katanyer but kiter gegurlz ni *gegurl la sgt ngeee* teringin gak sometime tue khen....pasrah makcik senah gini ngeeee

    ReplyDelete
    Replies
    1. malu juga sbb kena perli ngn kakak2 ofis ni, al kisahnya sy x mintak pn, sy tau mahal, membazir kan... tp sy mmg x sangka dia bg juga...sgt surprise la kak...incik tunang cakap, kalau tak suka, pasni dia x wat camtu lg. saya jawab, eh suka la ;). kita kan gegurlz, mesti terharu kan bila ada kejutan utk kita, lagi2 dari org tersayang...

      Delete
  7. Uiks....
    janganlah pitam-pitam........
    nak puasa dah nie...
    Terkezut gembira la kiranya nie....

    ReplyDelete
  8. hehehhehehe.....cik awin..jgn pitam..sok kan nak puasa...bestnya dia...romantiknya en tunang dia...semoga berkekalan ye dear..selamat berpuasa..syg kamu!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. romantik dia sejak pas bertunang je...sblm2 ni x de gitu pn...hehehhe,terima kasih cz doakan awin...syg kamu juga ;)

      Delete
  9. wahhh sonok kan bile dpt something special ...
    mmg suprise le tu ye..
    semoga bahagia ke akhir hyt


    salam kenalan ..

    ReplyDelete
    Replies
    1. srnk sgt kak...senyum lebar smpi telinga...terima kasih doakan awin ye...

      Delete
  10. sweetnyer....cepat2 kawen yer, boleh join the club...hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehhehe...tu la, x lama lg join kelab nampak gayanya...

      Delete
  11. sungguh romantik and so sweet! selamat berpuasa cik awin. thanx kerana singgah blog queen.

    ReplyDelete
    Replies
    1. slmt berpuasa utk akak juga...

      hehehe...dia memahami pe yg sy suka ;)

      Delete
  12. seronoklah dapat bunga ..CikOdah follow sini salam ramadhan untukmu

    ReplyDelete
    Replies
    1. salam ramadhan utk cik odah juga...

      Delete
  13. Replies
    1. hehehe,,,agk malu bila kna perli ngn kakak2 ofis..

      Delete
  14. Sweetnya i likeee smg kalian kekal bahagia

    ReplyDelete
  15. waaah..lalink jeles i tau...romantikuprnyer die ea,..

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu la...sejak bertunang ni semakin romantika de amor pulak incik tunang saya itu ;)

      Delete
  16. seronoknyer........mintak sekuntum dik....hahhhaa

    ReplyDelete
    Replies
    1. sekuntum cukup ke kak? 1 pasu sy bg nnt...

      Delete
  17. pemenang segmen kad raya dah diumumkan :)

    http://ikapukpuk.blogspot.com/2012/07/pemenang-segmen-kad-raya.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. dh email detail...alhamdulillah rezeki...

      Delete
  18. wahhhhh...dpt munge2 cinta...auwww....dlm hati ade taman...romantik gak cik tunang tu yeak...bertuah badan gitu....

    ReplyDelete
    Replies
    1. romantik pas bertunang kak...hrp kekal la romantik dia tu spi berumahtangga

      Delete
  19. omak aihhhhhhhhhhhh
    mak jelesssssssssssssss !

    ReplyDelete
  20. WAAA... SY YG PITAM...HHEEE... SWEET NYA EN TUNANG....

    ReplyDelete
    Replies
    1. eh, jgn smpi pitam bln pose ni kak ;)

      Delete
  21. so sweet...jarang tau lelaki ingat tarikh-tarikh cenggini hehehehe...nway happy anniversary ye Cik Awin (^_^)

    ReplyDelete
    Replies
    1. dia ingat tarikh tu cz tarikh tu sama ngn tarikh kami 1st posting...tu yg dia ingt sgt...

      Delete
  22. wah....bagusnya dpt tunang yg romantik mcm ni...Alhamdulillah...

    semoga kekal bahagia hendaknya...amin...

    ReplyDelete
    Replies
    1. terima kasih mendoakan ye kak...

      Delete