♥ 2 Hati Jadi 1 ♥

Daisypath Friendship tickers Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers

~ Rezeki yang Dinanti ~

Lilypie Pregnancy tickers

:: Tentang Seseorang ::

My Photo
Sabak Bernam, Selangor, Malaysia
dilahirkan pada 7 mei. Saya ni garang,kalau marah, sume takut tp cepat cool, degil tu ada la sikit...Kalau boleh, nak anak seramai mungkin, baru meriah family ;)

:: Follower Saya ::

~ Pengomen Terbaik ~

Get this widget

Tuesday, 1 January 2013

~ kena tag pulak ;) ~

Telah ditag oleh WE

1. Siapakah diri saya di rumah?
Saya ni anak bongsu, jadi anak2 buah panggil 'Acu'. Abang2 pulak tetap panggil saya 'Adik' sampai dah besar panjang ni.

2. Siapakah diri saya di samping rakan?
Di samping rakan2 saya ni garang sikit, tapi garang bertempat ye. Suka gelak tapi jarang senyum. Boleh jadi pendengar masalah yang baik

3. Lima benda yang di idam idam kan tapi tak dapat lagi?
1. Rumah
2. Kereta
3. Anta mak ayh tunaikan haji
4. Cik Awin junior ;)
5. Nak kurus ( kononnya)
 
4.Siapakah nama pasangan merangkap buah hati pengarang jantung saya?
Jumadin Bin Abdullah

5. Ceritakan LIMA perkara saya paling suka tentang dia?
Senyuman dia
Hormat mak ayah saya
Pemurah bab duit ;)
Sabar melayan kerenah tunang dia yang garang
Suka buat kejutan untuk saya


6. Tarikh membina ikatan?
 03 Mac 2013
7. Kenangan pahit bersama pasangan anda?
Macam takde je ;)

8. Lagu tema cinta?
Sampai syurga - Faizal Tahir

9. Apakah perubahan yang saya nak tengok pada dia?
Perut yang muncit tu kempis sikit 
Kurangkan sifat pelupa dia yang kritikal tu

10. Tag 10 member lain?
tak tau nak tag sape ;)




~ sepi seorang perindu ~

0 comments:

Post a Comment