♥ 2 Hati Jadi 1 ♥

Daisypath Friendship tickers Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers Daisypath Happy Birthday tickers

:: Tentang Seseorang ::

My photo
Sabak Bernam, Selangor, Malaysia
isteri kepada Jumadin, ibu kepada sorang cahayamata dan sorang wildan syurga ;)

:: Follower Saya ::

Friday, 25 January 2013

~ Calar ~

Rentetan daripada Kisah Ini , lepas dia telefon bagitau, saya memang lum tengok lagi hasilnya. Sekali nak kuar ngn dia, saya sampai depan umah, tengok2, tu diaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.... Ni bukan calar sikit cik abang oi! ni calar banyak ok. Abis cat kereta melekat kat dinding parking , sikit katanya... Alahai...Cermat la sikit, bukan senang nak dapat , beli pakai duit tau, bukan guna air liur je.Baru pakai 3 bulan tu.....Haish




~ sepi seorang perindu ~

13 comments:

  1. alahai frust nyeee...wpun sikit tapi tetap calar d hati jugak.

    ReplyDelete
  2. adehhh..kene plak color putih lak kan..terguris hati....

    ReplyDelete
  3. aduh..sebab kete baru..mang terase la kan...
    bile putih..lagi menyerlah la jadinyer..sbr ye...

    ReplyDelete
  4. kete baru memang akan kena org ckp. sabar jelah.

    ReplyDelete
  5. adoi..saba La Win.. bawak mengucap.. hohohoho

    br sgt kete nih.adoi.. xpe, org kate calar tu mmg adat kerete. huhu

    ReplyDelete
  6. sedih bila tengok..baru pakai 3 bulan...
    sabar sajalah.....

    ReplyDelete
  7. aduiyaiii...nory calar langgar pili bomba mase parking masuk bontot dulu...heheheh...sedihhhh

    ReplyDelete
    Replies
    1. ahahha...sama la, incik tunang parking masuk bontot dulu la jadi gini ;)

      Delete
  8. Salam kenal dari scha, brides 2013

    http://thesechano.blogspot.com/

    (+______+)

    done following u.

    ReplyDelete
  9. Alahai putih tercalar.Saba la ye cik awin.Kete ni x sah kalau xde tanda.

    ReplyDelete
  10. badan kita calar tak pe..jangan badan keta..sakit sampai ke hati tau..heheh

    ReplyDelete
  11. sikit la..yg penting tuan kete ok.
    Ada free dtg blog ta.
    Layan santai2.tak mo seday tau.

    ReplyDelete