♥ 2 Hati Jadi 1 ♥

Daisypath Friendship tickers Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers Daisypath Happy Birthday tickers

:: Tentang Seseorang ::

My photo
Sabak Bernam, Selangor, Malaysia
isteri kepada Jumadin, ibu kepada sorang cahayamata dan sorang wildan syurga ;)

:: Follower Saya ::

Monday, 14 January 2013

~ Ubat Tekanan ~



Ubat yang saya makan untuk kurangkan tekanan kerja rini . Sangat membantu dalam penghasilan lemak ;)




~ sepi seorang perindu ~

16 comments:

  1. setuju skali;.....sedapnyer...... :)

    ReplyDelete
  2. takpe. ternak lemak banyak2 nanti boleh beli Felinna dengan Nana lagi. MUAHAHAHAHA....


    :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. bijak sungguh businesswoman sorg ni...sempat lagi promote fellina ye ;)

      Delete
  3. wahhh!!! nak jugak!!! WE stress keja ni isk

    ReplyDelete
    Replies
    1. g kedai terdekat, pastu beli la ais krim ke, coklat ke, lik ofis, melantak...time mkn, jgn pk pape ;)

      Delete
  4. Beshnye cik awin.Dapat coklat ngan eskrem.Memang terbang sume stress.Suke jgk.Nak cket boleh. ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. nak bnyk pun boleh, g kedai, beli ;)

      Delete
  5. amboi sedapnye chocolate+aiskrim.. dua2 my favourite.. padahal ade je dalam peti ais, tapi malas pulak nak gi amik, cik awin la tunjuk2 ni..hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. mmg sedap dijah...lupa sume mslh bila dh ngadap mende ni...

      Delete
  6. pompuan memang suka makan coklat & aiskrim kan. huhuhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. baru tau ke? adakah wife awk juga begitu????

      Delete
  7. sedap nya aiskrim.. mmg best makan smbil buat kerja... nk p beli jugak la skrg,,heeee

    ReplyDelete
    Replies
    1. sgt sedap..lagi2 aiskrim tu, ada rasa masam2 manis...

      Delete
  8. dua2 tu fevret linda...sedapnye :)

    ReplyDelete