♥ 2 Hati Jadi 1 ♥

Daisypath Friendship tickers Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers Lilypie Second Birthday tickers

:: Tentang Seseorang ::

My photo
Sabak Bernam, Selangor, Malaysia
lahir pada 7 mei. saya ni garang,kalau marah, sume takut tp cepat cool, degil tu ada la sikit...kalau boleh, nak anak seramai mungkin, baru meriah family ;)

:: Follower Saya ::

Tuesday, 22 January 2013

~ Teaser ~



Teaser sikit..... Agak2 korang la kan, mende apa ni?? Yang ni pun DIY juga, tapi kurang seni sebab tangan ni kurang kreatif ;)

~ sepi seorang perindu ~

21 comments:

  1. kad kahwin ke tu??? cun seyhhhh... ada kerawang2. ^^

    ReplyDelete
  2. saya tau...angkat tangan tinggi2 nih!!!

    jeng jeng jeng guestbook kan kan kan

    ReplyDelete
  3. guest book??

    Awyn, cpt share ngn Sya. amik butik mne? adoi.. Sya ingt harge tu da murah. boLeh dpt murah Lagi ek? nih yg berkobar-kobar nk survey nih! hoho

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul...pandainya dia...
      harga asal RM2400,tapi dapat 2k...azua bridal kot x silap...jln dalam area teluk intan....

      Delete
    2. cmne LEh dpt RM2k tu awyn?? kene kawteam ker??
      Sya xpandai sgt nk nego2 nih. iskk =(

      Delete
    3. incik tunang yg pandai tawar2 harga ni, hehehhe...awin pun x reti sgt...

      Delete
    4. same La..tp haL2 kawen ni die xcampor sgt. adoii

      Delete
  4. rajinnye awin wat guestbook..cantek2..

    ReplyDelete
    Replies
    1. aah...macam lagi puas hati tgk hasil tangan sendiri ;)

      Delete
  5. guestbook ye????comel ade rama-rama...

    ReplyDelete
  6. Replies
    1. betul...betul...betul.... ( nada upin ipin )

      Delete
  7. sekarang ramai yang buat begini...
    untuk rujukan kita juga nanti...

    ReplyDelete
  8. Menerima tempahan menjhait manik,membuat veil pengantin dan menyewakan veil..
    jom singgah http://washura.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. wow cantiknye cik awin buat sendiri ye :) ramai orang atas dah teke betol dah hee

    ReplyDelete
  10. ni mesti album duit mas kahwin kot?

    ReplyDelete
  11. yeyeh.. tau2... guest book kn2?

    ReplyDelete