♥ 2 Hati Jadi 1 ♥

Daisypath Friendship tickers Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers Daisypath Happy Birthday tickers

:: Tentang Seseorang ::

My photo
Sabak Bernam, Selangor, Malaysia
isteri kepada Jumadin, ibu kepada sorang cahayamata dan sorang wildan syurga ;)

:: Follower Saya ::

Wednesday 16 January 2013

Kasut ~ DIY ke??

 Rini nak cerita pasal kasut ...hehehhe...2 pasang kasut ni guna untuk nikah dan majlis resepsi. Terdapat perubahan sikit , patutnya kasut coklat cam dalam entry ni pakai untuk nikah dan majlis belah laki nanti, tapi.....si Incik Tunang tu nak sangat saya pakai baju yang meleret2 untuk kenduri belah dia, jadi, dia belikan saya kasut lain.Kasut ni saya pakai time nikah dan malam berinai.


Sebelum

Selepas

Kasut yang ni pulak saya akan pakai untuk majlis resepsi belah laki nanti. Rege sama je dengan kasut yang atas nun, pattern pun lebih kurang sama je. Tapi, Incik Tunang tolong bayar untuk kasut yang bawah ni ;)


Sebelum

Selepas


Ada beza tak untuk dua2 kasut kat atas nun? Maaflah, saya kurang kreatif, tapi sekadar mencuba supaya dua pasang kasut tu tak nampak kosong je, g kedai bunga, rembat apa yang patut. Lik umah, match kan dengan kasut dan itulah hasilnya...Simple tapi saya suka ;) Anda suka tak? hehehehe... Jawab ikhlas ye...




~ sepi seorang perindu ~

20 comments:

  1. for me... suka simple mcm kasut2 tu.. xsuka kasut yg sarat2 manik gitu kan...
    cik awin buat kasut tu nmpk gegirl sgt.. comel... hehehe

    ReplyDelete
  2. Eh...oklahlah tu...cntik je...nmpak lebih comel kasut tu

    ReplyDelete
    Replies
    1. biasa je...tgn kaku...x reti nk diy sgt ;)

      Delete
  3. Replies
    1. xde nak heel2 bagai...terpelecok pulak kang...

      Delete
  4. Cik Awin.Makin comel jadi kasut tu.Warna dua2 kasut lebih kurang bila tgk gambar second kasut ke2.Simple and comel mcm cik awin. :)

    ReplyDelete
  5. kreatif la cik awin.... klu cik pia, xde diy dh.. trs pakai.. hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. entah, tetiba tgk kasut tu kosong je, tu yg tambah material sikit ;)

      Delete
  6. alalaaaa cumelnya bila dah ditambah accesories ni ekeke

    ReplyDelete
    Replies
    1. biasa2 je la zila...saya x kreatif cam zila ;)

      Delete
  7. tak terreply erk cik awin kita ni.hehehehe

    ReplyDelete