♥ 2 Hati Jadi 1 ♥

Daisypath Friendship tickers Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers Lilypie Second Birthday tickers

:: Tentang Seseorang ::

My photo
Sabak Bernam, Selangor, Malaysia
lahir pada 7 mei. saya ni garang,kalau marah, sume takut tp cepat cool, degil tu ada la sikit...kalau boleh, nak anak seramai mungkin, baru meriah family ;)

:: Follower Saya ::

Thursday, 17 January 2013

~ Pro & Kontra ~

Dia = Anak Sulung + Saya = Anak Bongsu


Saya 
  • Keras hati & degil ( kompom)
  • Pemikiran yang tajam
  • Mudah marah apabila tidak dikawal
  • Tetap pendirian
  • Mudah dipujuk
  • Bersikap sistematik (otak kiri)
  • Suka berangan ( kompom )
  • Kuat daya firasat memahami apa yang terlintas di hati orang lain tanpa diberitahu ( salah satu kelebihan yang saya ada ;) )
  • Pandai berdebat ( dan tentu la kan, banyak hujah )
  • Suka sastera, seni & muzik serta melancong
  • Tidak boleh duduk diam
  • Rajin
  • Agak boros ( kadang2 je )


Dia 
  • Mudah ditawan kerana sikap baik
  • Berperangai yang lemah lembut
  • Otaknya aktif (sentiasa berfikir)
  • Bersikap suka menangguh-nangguh ( sikap dia yang cukup saya tak suka )
  • Cepat marah & cepat sejuk  ( jarang tengok dia marah )
  • Suka bercakap & berdebat ( cakap dia je la yang betul, dia je nak menang, haish! )
  • Suka buat lawak & bergurau ( kadang2 orang ngh serius pun, dia leh buat lawak )
  • Otaknya cerdas berangan-angan
  • Mudah berkawan & pandai berkawan ( sgt mesra alam dgn sume orang )
  • Mudah kena selsema ( antibodi x kuat, harap je badan besar :-p )

~ Pro dan Kontra antara kami, memang selalu tak serasi ;) Masing2 saling kekurangan yang perlu dibaiki untuk saling melengkapi... Sedangkan lidah lagi tergigit, apatah lagi kami bakal suami dan isteri ;) ~



~ sepi seorang perindu ~

27 comments:

  1. so sweet Awin!!! Jodoh Pertemuan di tangan Tuhan :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. yup...jodoh pertemuan di tangan tuhan...sebab tu, kenal dah 4 tahun, baru hati tertawan...klu tak, masing2 buat tak tau je, macam x de perasaan ;)

      Delete
  2. xpe2 bia ade kelemahan n kelebihan yg berbeza2....kita dipertemukan dengan pasangan kita yg insyaAllah jodoh kita untuk saling melengkapi kan.... :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu la...Allah maha mengetahui apa yang terbaik untuk hambanya...

      Delete
  3. tapi kan kadang2 pro & contra tu penting dlm hubungan. kalau sama je semua nnt bosan. sebab dua dua nak buat benda yang sama. MUAHAHAHAHAA....

    ReplyDelete
    Replies
    1. pro & kontra tu mmg sangat penting...baru la hidup x bosan ;)

      Delete
  4. Setuju saling melengkapi dan saling memerlukan.Bagus2.Sweet je awin n tunang. :)

    ReplyDelete
  5. Replies
    1. insyaallah kak...jauh lagi perjalanannya...

      Delete
  6. better kalo sorang api sorang air...kesimpulannye mmg bagus kalo sorang pro sorang kontra heheeheh

    ape2 pun moga2 cik awin dan cik abe bahagia selalu....

    ReplyDelete
    Replies
    1. terima kasih mendoakan kami kak...

      Delete
  7. susah senang bersama, insya allah....

    ReplyDelete
  8. Awin jiwang! hikhikhik

    naseb baek arini khamis. kLw isnin nk ckp monday blues. wahhh! hehehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. hhehhehe....awin ni jiwang cuma x pandai nak tunjuk je, hehehhe...

      Delete
  9. tunang awin lahir bulan jun ke?

    ReplyDelete
    Replies
    1. aah linda....dia lahir bulan jun...

      Delete
  10. pro & kontra ni bila bersatu.. masing2 akan saling melengkapi kekurangan & kelebihan masing2..

    selamat bersatu.. smoga bhagia hingga Jannah.amin

    ReplyDelete